Pagina's

dinsdag 29 september 2015

Happy Birthday mannenkaart

Hallo allemaal,
Vandaag weer aan mij de taak om een kaartje te laten zien. Ik heb de afgelopen tijd echt geen tijd en of zin gehad om te freubelen dus helaas heb ik op het moment niet zo veel om te laten zien.
Ik laat normaal ook aan t einde van de maand altijd mijn wedstrijdvoorbeeld zien dus doe ik dat deze keer ook ;)

Het is nogal kort dag dat weet ik maar als je toevallig nog een vrij nieuwe mannenkaart hebt liggen en heb je die nog niet mee laten doen met deze wedstrijd, lever hem dan nog snel even in. Het kan nog tot 10:00 uur vandaag en daarna zal de wedstrijd sluiten.

Ik heb voor deze kaart papier van studio light- industrials gebruikt. Verder heb ik er nog wat jute en touw op verwerkt.  Achter het plaatje heb ik een stukje ribbelkarton gebruikt. Het plaatje heb ik met ute bewerkt en daardoor krijg je barsten in het plaatje (wat een beetje moeilijk te zien is op de foto) de houten tandwielen zijn van craft emotions en heb ik met inka gold bewerkt voor het roestige effect. Verder nog wat knoopjes en paperclips van Tim Holtz.

1 opmerking:

Muuske zei

Stoere kaart is het.groetjes Margo.