Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Gepimpt kastje


Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten ben ik gek op kleuren. Maar ik zat al een hele tijd dat ik ze voor mijn neus wou hebben staan, zodat ik ze zo kan pakken. Ik kwam een oud vakjes kastje tegen en dacht daar kan ik wat mee. Uiteraard moest hij van donker bruin eventjes gepimpt worden naar Sylvia stijl :). Lekker met krijtverf in de weer geweest en de scrapvellen van uit de Vintage time lijn van Craft & You. Kan geen genoeg krijgen van deze papierlijn. Zo gaaf. Deze verf en papierlijn heb ik gehaald bij Creashop Duymelot

Ik ben in ieder geval helemaal happy met mijn gepimpt kastje en wou het eventjes aan jullie laten zien dat je dingetjes simpel en leuk kunt pimpen. Beetje verf en wat mooi scrappapier kom je heel eind.

Lieve groetjes en een super fijne dag gewenst
Sylvia

1 opmerking:

José zei

Ja, die is inderdaad heel mooi geworden Sylvia