Pagina's

woensdag 22 april 2015

Romantisch windlicht

Hoi Allemaal, 

Voor het eerst van mijn leven heb ik iets met servetten gemaakt. Ik had nog een oud klein vaasje, deze heb ik met gesso in gesmeerd en laten drogen. Daarna het roosje uit de servet geknipt en deze op de vaas gemaakt. Als laatst een beetje draad, kant en een bedeltje en ik moet zeggen zelf vind ik hem nog leuk geworden ook. En dat voor de eerste keer :) :D, super om projectjes mee op te pimpen. 

De leuke servetten set die ik heb gebruikt kun je vinden bij Creashop Duymelot

Lieve groetjes
Sylvia

2 opmerkingen:

Margreet zei

hihihihi oeps, nu moet ik ff wat anders gaan verzinnen. Ik had nl net zoiets in gedachten hihihihi
het ziet er prachtig uit meis

Renate zei

Dit ziet er wel heel gezellig uit zeg.
Super leuk gedaan.

-xies- Renate.