Pagina's

dinsdag 10 februari 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaartje om te laten zien.
Ik heb de afbeelding van Tilda met het kado in haar hand gemaskerd met de ballonnen en de poes napoleon.
Het papier wat ik gebruikt heb ik van pion design- paris flea market. Het zijn heerlijk zachte kleurtjes. Ik moet wel zeggen dat ik op de foto de kleuren van het afdrukje feller over vind komen dan op de kaart zelf.
De muziek balk is een stans van memory box en de harten doily komt uit de laatste doohickey kit van magnolia. Verder heb ik er wat plooienlint op gebruikt en 2 creme harten op een steker van de xenos vandaan en wat bloemen en wondgaas. De bedel komt uit mn eigen shoppie en de hartjes rechts onder zijn van dutch doobadoo .

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Muzikaal en feestelijk kaartje...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

By XaLu zei

Wow, wat een feest!
Super kaart er is zoveel op te zien.

Groetjes,
Nicole

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Het knettert en spettert Margreet, echt een knallende verjaardagskaart,
creatief liefs,
Mary