Pagina's

zondag 7 december 2014

Wishing you Love, Joy and Peace this Holiday Season


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer graag een kerstkaartje laten zien voor mijn voorraad. Deze heb ik als voorbeeld gemaakt voor de Duymelot december challenge - Kerst of nieuwjaarskaart. Ik heb een kerstkaartje gemaakt. Doen jullie gezellig mee met de challenge?

Het papier is van Maja Design - A gift for you en daarnaast heb ik alleen maar Magnolia Doohickeys gebruikt. Alles bijna uit de volume 2 doohickey kit. De bladeren en Merry Christmas tag zijn "losse" doohickeys. De kerstsokken zijn van Memory Box. Ik heb Apple Wreath Tilda uit de Waiting for Christmas Collecftie ingekleurd met mijn copic markers. Bloemen, denneappels, lint en kant maken mijn kaart verder compleet.

Ik wens iedereen een fijne zondag!

1 opmerking:

Margreet zei

wat n schatje is het toch meis xx