Pagina's

dinsdag 11 november 2014

Kado tasje: Get well soon!!

Hoi hoi,
 Het is al weer dinsdag dus aan mij de taak om jullie wat te laten zien.
Ik heb deze keer voor jullie mijn wedstrijdvoorbeeld van deze maand. De wedstrijd is deze keer maak een kado-verpakking.
Een vriendin van mij is helemaal gek van alles wat met katten te maken heeft. Dus toen zij wel een opkikkertje kon gebruiken heb ik voor haar dit zakje gemaakt waar ik een kadobon in heb gestopt.

Het plaatje heb ik geprint en de randjes be-inkt met distress inkt.
Het papier is van de prachtige coffee in the arbour collectie van maja design.
Het zakje is een wit papieren zak. De tekst heb ik in word gemaakt en gerpint. Toen wat be-inkt en een beetje opgerold aan 1 kant. Verder heb ik uit eigen voorraad wat bloemen, wondgaas en een doiley gebruikt. De stans die bij de bloementoef uit steekt is van noor design


Geen opmerkingen: