Pagina's

zondag 16 november 2014

Believe in the magic of Christmas


Goedemorgen allemaal!

Wat een regenachtige zondag is het zeg! Maar goed, ondanks de regen toch een sfeervol kaartje voor de kerst die ik wil laten zien. De voorraad wordt op deze manier aaridg aangevuld. 

Het papier is van Magnolia wat wel een wat oudere lijn is, maar ik vind dit nog steeds zo mooi papier en heb ik al vaker gebruikt. De tekststempel is van Noor! Design en dat heb ik gestempeld met Versamark en daarna met wit embossingpoeder heet gemaakt. Ik heb Holy Tilda with violin gebruikt uit de Nativity collectie 2012 en haar ingekleurd met mijn copic markers. De kaarsen en randster zijn een stans van Noor! Design. Daarnaast de lange smalle kerstbomen van Magnolia doohickey gebruikt evenals de Merry Christmas tag. Wondgaas, bloemen en kant maken mijn kaartje weer verder af. 

Sommige materialen staan misschien niet meer in de webwinkel, maar zijn nog wel in de winkel te koop. Mocht Astrid het even niet hebben, dan kan zij het altijd voor je bestellen. Neem dus gerust contact met haar op.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot snel!

3 opmerkingen:

roelie zei

prachtig chantal

heel mooi deze kleuren en details

gr roelie

chrilvian zei

leuk

Margreet zei

Schitterend meis xx