Pagina's

dinsdag 9 september 2014

A gift from the heart..

Hallo allemaal,
Vandaag weer eens een kaartje van mij. Ik heb voor onze wedstrijd op de magnoliaclub dit voorbeeld gemaakt. Het thema was gebruik cirkel(s) op je kaart. Ik heb het afdrukje met sneaky tilda in een cirkel gedaan en daar wat plooienlint omheen gedaan. Het idee van het plooienlint kwam pas toen ik achter het afdrukje al 3 cirkels van design papier had geplakt maar ik vond dat ik wat miste en nu zie je op de foto die cirkels die erachter zitten niet meer.
Het papier wat ik gebruikt heb is van maja design-coffee in the arbour. Verder nog wat kant, kreukellint, bedel, en bloemen gebruikt. De tekst stempel is van magnolia.

2 opmerkingen:

Ellen zei

Schitterend!
Liefs Ellen

Chantal zei

Ben helemaal verliefd op je kaart meis! xxx