Pagina's

zaterdag 19 juli 2014

Oldfashioned Happy Birthday

Hallo weer kijkers en lezers,

deze keer weer eens heel at anders van mij.
Ik heb weer een mannenkaart gemaakt en ik denk dat ik het zelfs leuk ga vinden, hahaha ;-)


Deze keer heb ik van kraft een langwerpige variatie gemaakt op het welbekende pop-up doos/kaartje, want zoals jullie waarschijnlijk wel weten kan dit doosje plat in een envelop verstuurd worden en zo ook dit langwerpige modelletje.
Ik heb voor de meeste afbeeldingen die je ziet, behalve de gears en de tickets de leuke Viva Decor stempels gebruikt en deze zaten allemaal in 1 set, kijk maar eens hier en kijk dan eens naar de prijs!!
Zijn ze niet geweldig?
De gears en de tickets zijn van Dutch Doobadoo en ook al staan ze niet meer in de webshop, je kunt Astrid er nog wel naar vragen, dan kan zij kijken of ze ze kan bestellen voor je.


Dit is de achterkant van het doosje, leuk he, die stempels?
Hier kun je ook zien dat ik alles met strookjes transparante sheet bevestigd heb, ik vind dat zelf mooier.
De inkt die ik gebruikt heb is bruine memento en dat heb ik gedaan omdat ik vond dat zwart te hard overkwam.



En dan hier nog een zijkant en dan rest mij verder nog jullie een heel fijn, zonnig weekend te wensen, geniet ervan want voor je het weet is het misschien weer over.
Ik ben dan aan het werk en op de dag tijdens de warmte mag ik proberen te slapen.

Creatief liefs en tot over 2 weken,

Mary


1 opmerking:

Juanita zei

ik vindt hem fantastisch!!
liefs juanita