Pagina's

woensdag 18 juni 2014

For you

Hallo bloglezers,
Zo door het mooie weer en hemelvaart en pinksteren heb ik even niets gemaakt om met jullie te delen !!
Maar nu ben ik weer creatief bezig geweest om iets aan jullie te kunnen laten zien.

Het is een vorm kaart gemaakt met een stansen set van Go Kreate, en het papier is van een paperpad van Basic grey "True Love ", en het stempel / afdrujkje is van het Magnolia collectie "animals of the year 2014"en deze schattige tilda heet " Tilda with Chanel the puppy ".

De volgende copic markers heb ik gebruikt om het in te kleuren : E00-E01-E02- E40-E41-E42-E70-E71-E74-R39-R81-R83-R85.
Het tekst is van stampin up,de vlinders zijn van Unique, en de tag  is gemaakt met een stans van magnolia.
Verder heb ik nog gebruikt : plakparels, bloemen bedel, blaadjes van dutch doobadoo, en diverse bloemen.
Het brede witte kant komt uit eigen voorraad.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om deze kaart te bekijken, tot de volgende keer !!

Groetjes, Vera

Geen opmerkingen: