Pagina's

donderdag 26 juni 2014

Best teacher en een feest van kaarslicht

Hoi allemaal,

Misschien hebben sommige van jullie hem al binnen gekregen of gekocht, het Hobbyjournaal 112 is weer uit en verkrijgbaar bij Creashop Duymelot.
In Hobbyjournaal 112 staan twee kaarten die ik heb gemaakt, ik heb ze hieronder ook eventjes voor jullie neergezet.
Best teacher 
De schoolvakanties komen eraan en tegenwoordig is het helemaal in, om iets te maken voor de leraar. Dat was dan ook mijn inspiratie om deze kaart te maken. Dit voorbeeld en de sketch kun je terug vinden in Hobbyjournaal 112.

Feest van kaarslicht
En we gaan al weer richting nieuwe spulletjes voor de kerst merkte ik, toen ik deze opdracht mocht gaan maken. Het is de kaart 'feest van kaarslicht' geworden. Ook hier van staat het voorbeeld en het snij/knip patroon die ik heb ontworpen in de nieuwe Hobbyjournaal 112.

Iedereen heel veel inspiratie en knutsel plezier toegewenst!

Lieve groetjes
Sylvia

Geen opmerkingen: