Pagina's

zondag 2 maart 2014

X-X-X


Goedemorgen allemaal!

Gisteren is onze nieuwe maandwedstrijd van start gegaan. De challenge luidt Lente! Nou dat moet volgens mij nu goed te doen zijn, zeker als je naar buiten kijkt of buiten bent met die hoge temperaturen. Kom vooral een kijkje nemen op het blog van Duymelot (klik op blinkie hiernaast) wat voor mooie creaties de andere dames hebben gemaakt. Het zijn werkelijk toppertjes!

Voor mijn lentekaart heb ik Tilda with fantasy flowers uit de Lost and Found Collectie gebruikt en deze gekleurd naar het (nog steeds) schitterende designpapier Maja - Vintage spring. De basis is een Go-Kreate Mal en daarnaast heerlijk met malletjes aan de gang geweest: Marianne Design vlinder, Joy Tulpenborderstans, Cheery Lynn doily, Memory box bladeren en een van mijn lievelingsmallen de Flourish oval van Spellbinders.

Verder heb ik vlinders van lichtgewicht klei gebruikt, veel bloemen van o.a. Wild Orchid Craft, kant, ribbelkarton van Joy, bedeltjes en een klosje. Het geheel is afgewerkt met gesso. Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers. Hieronder nog wat close-ups van mijn kaartje...




Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot volgende week! 


Geen opmerkingen: