Pagina's

vrijdag 10 januari 2014

Sneak a Peek

 Hallo allemaal,

Jullie zullen misschien wel gedacht hebben waar is Tineke? Maar ik ben er weer dames, drukte, verbouwing enz. hebben er voor gezorgd dat deze dame niet aan het freubelen toekwam.
Vanaf deze week kom ik jullie iedere vrijdag weer een creatie laten zien.
 Deze keer begin ik met een sneak a peek, volgende week volgt dan de kaart die ik er mee gemaakt heb.
Ik ga o.a. de volgende materialen gebruiken:

De foto hierboven is het ingekleurde afdrukje, die is bijna klaar. Hoe die verder wordt is nog een verrassing en zien jullie volgende week.

Fijn weekend allemaal
Liefs Tineke

2 opmerkingen:

roelie zei

we zijn weer benieuwd wat het gaat worden maar ziet er zo al mooi uit

gr roelie

Jokecreatief zei

De sneakpeak ziet er al fantastisch mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
groetjes Joke.