Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

A gift from the heart....

Hallo Allemaal,
Dit is mijn eerste bericht in het nieuwe jaar op het dt-blog. Dus als eerste wil ik graag iedereen nog alle goeds voor 2014 toewensen. En natuurlijk iedereen bedanken die het afgelopen jaar allemaal op al onze kaarten hebben gereageerd. Ik hoop dan ook dat jullie gezellig berichtjes blijven plaatsen.

Dan nu mijn creatie voor deze week:
Ik heb hier een mal van dutch doobadoo gebruikt en het maja papier vintage winter frost.

Ik vind de plaatjes die bij het papier zitten ook zo leuk. Ik heb dit vlopje voor een freubel vriendin gemaakt met wat lekkers erin. Aan de zijkant zit de sneeuwsterren rand van joy. De tekst onderop is een stempeltje van magnolia. De bloemen, bedel en doiley komen uit eigen voorraad.

3 opmerkingen:

Sarah - Crea S zei

Prachtig! Zo heerlijk nostalgisch. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Marieke zei

Dat heb je weer mooi gemaakt Margreet, toppie!!!!!

liefs van Marieke

jannie zei

Mooi gedaan hoor.