Pagina's

zondag 29 september 2013

Silent night...holy night


Hoi allemaal,

ZONdag! Wat een mooi cadeautje krijgen wij toch dit weekend met zo'n heerlijk nazomerweer! En op deze dag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Ondanks het mooie weer, toch wel een kerstkaart, want ik wil er aan het eind van het jaar wel genoeg op voorraad hebben natuurlijk hihi.


Ik heb het "oude" Magnoliapapier gebruikt van de kerstornamenten en wat nog steeds erg mooi is om te gebruiken. Ik heb Tilda with two little gifts daarom ook ingekleurd met mijn copic nummers in de twee kleuren roze/blauw. Helaas moet ik jullie kleuren even schuldig blijven, want ik heb per ongeluk die weggegooid... Ik had deze in Engeland gekleurd en snel even op het Designpapier geschreven... niet meer doen dus!


Ik heb weer lekker veel snijmallen gebruikt, waaronder de prachtige flourish oval van Nestabilitie, maar nu als "achtegrond gebuikt i.p.v. om het afdrukje. De labeltjes zijn van Doohickey Magnolia en de sneeuwsterrenborder, kerstbomen en sneewsterren van Tim Holtz. De songtekst is een stempel van Magnolia.

Verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts en wat snowtex.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer mooi vinden en ik wens jullie allemaal een prachtige zon(nige)dag!

5 opmerkingen:

janieworkum zei

wat een schitterende kaart Chantal
groetjes Janie

Muuske zei

Prachtige kaart. Mooi geheel. Groetjes margo.

esmee zei

een leuke kaart

Margreet zei

wat n prachtige kaart weer chantallie

xxx

Tineke zei

Wat een bjoetie weer meid, i love it!

Liefs Tineke