Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Happy Birthday

Hoi, hoi meiden,

Tot mijn spijt ben ik vorige week helemaal vergeten een kaart te plaatsen.
Was laat thuis uit het werk en nooit meer aan gedacht, oeps SORRY!

Heb er nu weer op tijd aan gedacht dus bovenstaande kaart wil ik jullie graag laten zien.
Ik heb de kaart voor een collega gemaakt, haar nichtje wordt binnenkort 13 jaar en de opdracht was om een stoere kaart, liefst rood/zwart te maken.
En zoals de meesten misschien wel weten hou ik me altijd keurig aan de opdracht LOL.
De basis van de kaart is zwart/rood linnenkarton en de rest daarop aangepast. De vorm is gedaan met een mal van Marianne Design, dit is al een wat oudere mal maar kijk maar eens wat voor andere mallen en producten er in de webwinkel staan.
Zie dat de foto niet helemaal super is maar ja dat krijg je als het buiten triest is. Sorry meiden maar jullie moeten het er even mee doen.
De foto van het afdrukje is beter maar ja die had ik al eerder gemaakt.
Ik heb haar ingekleurd met de copics:
E51 en E53
R21,R24,R27 en R29
N1,N3,N5 en 100 (zwart)

Dit was het dan voor deze week, leuk dat er zoveel meedoen met de WEDSTRIJD jullie hebben nog iets meer dan 3 dagen de tijd om mee te doen!

Fijn weekend
Liefs Tineke

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart met een prachtig plaatje
groetjes Janie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Leuke kaart Tineke, ze zal er wel trots op zijn denk ik?
En stoer is hij inderdaad, of eigenlijk zij,

liefs,

Mary

Unknown zei

dit is echt een stoere meidenkaart! erg gaaf geworden!

Margreet zei

wauw meis wat n super gave kaart heb je weer gemaakt en heel stoer ook voor een 13 jarige
Liefs Margreet