Pagina's

zondag 22 september 2013

Enjoy the fall


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het zondag en dat betekent dat het weer mijn beurt is om jullie een kaartje te mogen laten zien. Het wordt een korter berichtje dit keer... Excuses daarvoor, maar dat komt omdat ik vandaag ook de hele dag aan het keuren ben en ik wat minder tijd had om dit bericht te typen...

Op dit kaartje heb ik een Tilda die uit de eerdere herfstseries komt, nl. uit 2008. Dit geldt ook voor de boomstam waarop ik haar laat zitten. Verder is de basis een Go-kreate mal en het papier is van Magnolia - Turning Leaves 2012. Verder heb ik mij uitgeleefd met de stansen van Memory Box (wolken, spinnen), Tim Holtz (herfstbladeren, schriftgaten), Marianne Design cirkel en natuurlijk Magnolia doohickey (boom, labels)

Ik heb mijn afdrukje ingekleurd met mijn copic markers en de achtergrond van de afbeelding heb ik met mijn airbrush gedaan. De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:

Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E55,53,51,50
Groen: BG99,96,93
Oranje: E99,97,YR24
Bruin: E33,37,39
Kleding: E43,42,41

De bloemen komen van Wild Orchid Crafts en denneappels, boomstamhoutjes komen bij de Intratuin vandaan. Mocht er iets niet meer te vinden zijn in de webwinkel, dan kun je altijd nog Astrid een mailtje sturen. Het kan nl. ook altijd in de winkel liggen of anders zal ze bekijken of ze het voor je kan bestellen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag!

3 opmerkingen:

janieworkum zei

een schitterende kaart Chantal, je hebt prachtige kleurtinten gebruikt
groetjes janie

Margreet zei

wauw chantal wat n mooi kaartje is t weer

Ellen zei

Mooi warm kaartje!
Liefs Ellen