Pagina's

vrijdag 13 september 2013

Bling-Bling


Goedemiddag allemaal, 

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien, omdat het buiten steeds kouder wordt laat ik maar eens een winterkaartje zien.

De basis van de kaart is wit linnenkarton en het designpapier is van Joy Crafts.
Andere gebruikte materialen:
*Rand en ijskristal van Joy
*Bloemen
*Lint
*Tekst ook van Joy.
*Plakparels

De stempel is weer een My Besties ingekleurd met de copics.



Voor alle andere artikelen kan je altijd even een mailtje sturen naar ASTRID of ze dit misschien ook in de winkel heeft.

Wens jullie allemaal een fijn weekend, ik ga mijn hobbykamer opnieuw inrichten (lees opruimen).

Liefs Tineke

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart, echt winter
groetjes Janie

Malika zei

dit is nou weer eens een suer winter
kaart

Groetjes Malika

Chantal zei

Ohhhhh wat is dit toch weer supermooi meis! Ik vind hem beeldschoon! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

wat n schitterend kaartje tineke