Pagina's

vrijdag 2 augustus 2013

Big Hug......

Hoi, hoi meiden,

Ik weet het ;-) het is eigenlijk te warm om te freubelen maar heb toch nog een kaart gemaakt. .
Deze keer heb ik een digi van Sherri Baldy "Besties of Oz" gebruikt. Andere Besties stempels zijn HIER verkrijgbaar in de webwinkel
De basis van de kaart is een Go Kreate mal en het design papier van Maja Design.
Voor de rest heb ik op de kaart bloemen, touw, jute, plakparels en embossingpoeder gebruikt.
Het afdrukje heb ik weer met veel plezier zitten inkleuren. Ik heb hiervoor gekleurd op Neenah classic crest card en moet zeggen dat kleurt super!

Ik heb de volgende kleuren van de copics gebruikt:
E41,E42,E43,E44,E51 en E53
YG91,YG93 en YG95
RV02,RV04 en RV06

Zo dames dit was dan weer mijn bijdrage en dan ga ik nu genieten van het lekkere weer!

Lieve groetjes
Tineke

1 opmerking:

Chantal zei

Wauw wat een toppertje is het weer zeg! Ik ben er weg van! Lieve groetjes, Chantal