Pagina's

donderdag 6 juni 2013

Indian Tilda

Vandaag is het weer mijn beurt om wat te laten zien.
Ik heb een kaart gemaakt met India Tilda en Golden Creek background 

Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Copics,
na een aantal cursussen bij Diny en Annie ga ik het al een beetje onder de knie krijgen.
Moet nog veel oefenen...dan gaat het steeds beter!

Het papier is van Magnolia, ook uit deze serie
Simple tag,
feathers
tea label tags
vintage flowers
rose leaf
vintage key
Nog wat papieren roosjes en snowtex.

Ik hoop dat jullie mijn bijdrage weer leuk vinden.

Fijne dag vandaag
Geniet van het prachtige weer!!!
groetjes
Neline




3 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind je een natuurtalent met de copics en moet je echt vaker doen Neline! Hij is geweldig mooi je kaart!

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart, super mooi
groetjes Janie

riliska zei

Very nice card! Love your colouring!