Pagina's

vrijdag 17 mei 2013

Vintage kaartje...

Hoi allemaal,
Vandaag weer eens een kaartje van mijn hand ipv Tineke wat jullie altijd gewend zijn op vrijdag.
Ik heb deze keer iets wat ik normaal gesproken niet zo snel maak. En dat is dus n vintage kaartje.

Ik heb het papier van glitz gebruikt, op 1 of andere manier vind ik roze er altijd wel goed bij passen.
Het plaatje is van pion Ik heb een oud stukje papier gebruikt om in puntjes open te laten vouwen voor om het plaatje heen. Onder het vintage plaatje heb ik een noor mal gebruikt.
Ik heb er ook n papieren envelopje met labeltjes op gebruikt.  Het metalen frame is van de serie van gorjuss
Ik heb er een designpapiertje onder gedaan waar ik eerst de tekst: van harte gefeliciteerd op had uitgeprint.
Daarna heb ik crackle accent erover gedaan voor n ouderwets tintje.
Het rozenlint is van Marianne Design. De bloemen en bedel komen uit eigen voorraad.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden....

5 opmerkingen:

Neline zei

Wat een prachtige kaart Margreet.
groetjes
Neline

Ellen zei

Super mooie kaart!
Liefs, Ellen

Scraptastische hobby zei

Prachtig Margreet!! mooi vintage
Groetjes van Gerie

janieworkum zei

Wat een beeldschone Vintage Kaart.
groetjes janie

Chantal zei

Wat een geweldig mooie kaart meis! Moet je zeker vaker doen! Lieve groetjes, Chantal