Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

Tilda with baby blanket MDF tasje deel 2

Hallo weer bloggers, 

deze week dan zoals beloofd het 2e deel van de MDF tasjes en dit tasje heeft de afmetingen: 17 cm hoog - 14 cm breed en 7 cm diep.

Dit is het middelste tasje qua grootte en ook deze heb ik weer met het Maja Vintage Spring papier beplakt, deze keer, de bruin-roze tinten en ik zou bijna zeggen, welk papier je ook gebruikt, het is (bijna) altijd goed.
Ook deze Tilda en dit is Tilda with baby blanket, heb ik uitgestanst met een Spellbinder Nestabillitie, maar dan 1 maatje groter en de kleinere heb ik daar opgeplakt. Om Tilda heen heb ik nog het mooie  witte parelsnoer bij Astrid uit de winkel opgeplakt en erachter het mooie rushes kant wat Astrid heeft. Onderaan en aan de linker zijkant van het tasje heb ik ook een parelrandje geplakt om het mooi 1 geheel te laten zijn.
Deze keer heb ik ook het vlinder randje wat aan het Maja papier vastzit gebruikt en heb dat gecombineerd met de fijne border randjes van Crealies.
Tilda is een beetje vintage gekleurd met de volgende kleuren:

Huid: E51 - 50 - 21 - 02 - 00  Haren: E47 - 43 - Y21 - YR31   Jurkje en schoenen en strik: E47 - 44 - 43 - 42 - 41 - 40 en het wit is weer C2 -1 - 0 en de blender daaroverheen.
Verder heb ik nog een vlinder border uitgestanst van MFT en die schuin opgeplakt. De vlinders heb ik als lijfje een rijstkorrel kraaltje gegeven en een rond klein kraaltje als kopje en de antennes van de vlinder zijn meeldraadjes die ik kort afgeknipt heb.
De vlinders heb ik afgemaakt met stickels. zo vallen ze heerlijk op.
Ook heb ik stickels op de witte randjes en sokjes van Tilda gedaan.
Bij de bloemen heb ik deze keer een rozetje gemaakt van het rushes lint en deze onder de grootste roos gedaan. 
De roosjes kun je hier vinden.



Ook deze label heb ik gestantst met stansjes van X-Cut, het is dezelfde label als de vorige keer ook om een beetje een drie-eenheid te houden. En op het memo-knijper schoolbordje heb ik weer met witte gelpen de Engelse tekst geschreven, tja dat het nu in beide talen hetzelfde is ;-)
Aan de voorkant heb ik bij de handvaten nog parelsnoer geknoopt.
Hier en daar wat bling bling uit eigen voorraad gebruikt en een paar steentjes heb ik met de copic markers gekleurd.
Als laatste wil ik nog  melden dat ik alles weer geinkt heb met Ranger distress inkt, pumice stone want ook al lijk je het niet te zien, het maakt het net even meer af.

Tasse 1 + 2 bij elkaar

En zo is dit het einde van deel 2, volgende week hoop ik jullie deel 3, het laatste tasje te kunnen laten zien, ik hoop dat jullie dit weer leuk vonden.

Ik ben op het moment dat ik dit hier op het blog zet bij mijn zoon, schoon- en kleindochter en ik  had niet de links naar de producten voorbereid, maar ik denk dat jullie best alles kunnen vinden bij Creashop Duymelot en mocht er iets niet in de webshop staan dan mail of bel je Astrid even en het komt helemaal dik in orde.

Verder wens ik jullie een heel fijn lang weekend, het mooie weer....tja daar ga ik verder maar niets over zeggen,

creatief liefs,
Mary

7 opmerkingen:

Margreet zei

wat een super mooie tasjes
Groetjes Margreet

Neline zei

echt een super gaaf tasje, heel mooi opgepimpt.
groetjes
Neline

janieworkum zei

Wat een schitterende tasjes, ik vind het echt toppertjes
groetjes Janie

Corrie zei

Wauwww deze is ook erg mooi
Groetjes Corrie

Muuske zei

PRACHTIG!!!!!met een woord.groetjes Margo.

Chantal zei

Ik vind hem alweer helemaal supersssss Mary! Lieve groetjes, chantal

Carolien zei

deze is nog mooier zeg!!! Kan het nog beter???