Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Tilda Pipi longstocking boekenlegger

Hallo weer blogvolgers,

en ....... hebben jullie nog wat van het weer kunnen genieten? Heerlijk hoor dat zonnetje.
Tilda longstocking (uit de once-upon-a-time collectie van Magnolia) van de  geniet hier ook van, zie maar eens wat een lol ze heeft met de vlinders!

Copic kleuren: Huid: E51 - 50 - 21 - 02 - 00 Haren: E47 - 43 - 42 - 40. Jurkje en kousen: V17 - BV04 - 01 - 0000 en het wit: C2 - 1 - 0 en daaroverheen de blender.
Deze boeken legger is gemaakt voor onze mei wedstrijd en normaal maak ik dan voor de week kaart weer wat anders, maar ik wilde jullie in dit geval uitleggen hoe deze boekenlegger in elkaar zit.
De basis van deze boekenlegger is gemaakt met het mooie stevige linnenstructuur cardstock en de basis is een normaal formaat hoek boekenlegger van 15 x 15 cm.
Deze hoek vind je bij mij op de kaart terug bij het mooie frame van Cheery Lynn gestanst uit het schitterende Maja Vintage spring collectie, alleen heb ik daar weer cardstock achter gemaakt om een pocket te creëren waar een tag in kan met felicitatie of een andere wens.
Verder is de kaart qua papier allemaal weer van Maja, de vintage spring collectie.


Dit is daarvan de achterkant die je dus nog steeds om de heken van je bladzijdes heen kunt schuiven.



Goed terug naar de voorkant, daar vind je vlinders van Crealies en Martha Stewart.
Het kant, de rushes rand langs Tilda en zo ook het parelsnoer op het kant, komen uit de winkel van Creashop Duymelot, maar staat niet in de webwinkel, dis als je wilt bestellen dan hoef je alleen maar naar Astrid te bellen of te mailen en dat telt eigenlijk voor alles wat je ziet en wat niet in de webshop staat.
Ik heb van het parelsoner wat kraaltjes afgeknipt en deze verspreid op het frame opgeplakt, daar lenen ze zich prima voor.
De bloemen zijn een mix van zelfgemaakt, de bloemenwinkel en uit de webwinkel van Duymelot.
Ook zitten er nog 2 kleine van het rush randje gedraaide "bloemetjes" bij.

Trek aan dit strikje en je krijgt wat hieronder op de foto staat!



De tag aan voor - en achterkant voorzien van een tekstje uit eigen voorraad en een mooi stukje kant er aan gemaakt.

Volgens mij is alles weer verteld en mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Creatief liefs weer en ik wens jullie een heel fijn en zonnig weekend toe.
Mary


6 opmerkingen:

Ellen zei

Mooi gedaan!

Chantal zei

het is weer een supercreatie Mary! Geweldig mooi meis!

Hobby Musician Keyboard zei

Liefste Mary, je hebt een ontzettend mooie Blogspot. Ik zou het leuk vinden, dat je me ook een bezoekje op mijn blogspotje neemt. Ik heb CANDIES te gewinnen, op betrekking van mijn nieuw geopend kreatives Lädchen! OOk een 15% Korting Code wacht op mijn online site. Deze site loopt tevens in alle spraken!
Vele lieve Groetjes van Marina

Corrie zei

Prachtig Mary
Groetjes Corrie

esmee zei

een prachtig kaartje

hennie zei

Geweldig Marij wat heel erg mooi gemaakt!
Lieve groetjes hennie.