Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Tilda as a Clown

Hallo weer blogvolgers/lezers,

vandaag weer mijn beurt om wat aan jullie te laten zien en deze keer heb ik gekozen voor een projectje met vervolg.
Hier is deel 1 van 3 delen want dit is een set van 3 MDF tasjes  in oplopende grootte en zeg nou zelf, is het niet schattig?
Volgende week komt als alles mee wil zitten deel 2.


Ik heb ervoor gekozen om het zo te maken dat je het tijdens het scrappen kan gebruiken en deze is dan voor de potloden of pennen. 


Ook de achterkant is voorzien van het mooie Maja Vintage Spring papier


Hier zie je de zijkant van het tasje en zo kun je ook goed zien dat nadat ik het tasje wit geschilderd heb, alle randen van zowel het tasje als het papier nog eens gedaan heb met Ranger distress inkt en in dit geval met de kleur Pumice Stone. 
Nu lijkt het net of het hout ook ingevouwen kan worden ;-)


De bloemen kun je hier vinden en het organza lint waarvan ik de strikjes gemaakt heb vind je hier.


Ook het kleine memobordje op knijper staat niet in de webshop, maar is wel te bestellen hoor.
Op het memobordje heb ik pencils geschreven met een witte gelpen.
Het label waarop potloden staat is van X-Cut en ook deze staat niet in de webwinkel, maar .....yep .................kan wel besteld worden!
Er staat trouwens wel een hele mooie andere ticket set van X-cut in de webwinkel, kijk maar eens hier.

Tilda in detail met de volgende Copic kleuren: Huid E51 - 50 - 21 - 02 - 00, schoenen: E47 - 43 - 42 - 40 Haren: YR27 - 17 -E09 - 08 
Tilda heb ik uiteraard gekleurd met copics en heb haar royaal voorzien van stickels.
De Spellbinder nestabillitie die ik achter Tilda gemaakt heb ehb ik hier en daar een klein stukje met een "post:  stempel bewerkt. Ook heb ik toen het cardstock nog in de nestabillitie zat het label geinkt met distress pumice stone inkt. 
De rushes die je ziet heeft Astrid ook in de winkel maar het staat niet in de webshop, maar mocht je iets tegenkomen want niet in de webshop staat mail Astrid dan even want ze heeft het of kan het bestellen voor je.
Ik geloof dat alles weer beschreven is maar mocht je vragen hebben, laat het ons dan weten,

creatief liefs en ik wens jullie een heel fijn en hopelijk ook een heel zonnig weekend,

Mary

7 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterend tasje, een toppertje.
groetjes Janie

Corrie zei

Wowww wat mooi Mary
Groetjes Corrie

Shazza zei

this is fabulous x

Carolien zei

mooi hoor!!! ben nu wel benieuwd wat je van de andere gaat maken!!!

Prettig weekend!!!

Groetjes Carolien

Muuske zei

Prachtigtasje.Heel mooi bewerkt.groetjes Margo.

Chantal zei

Ohhhh Mary, wat is het toch weer schitterend en zoveel mooie dingetjes erop! Ben al aagie naar je volgende tasje! Lieve groetjes, Chantal

Margreet zei

wauw mary wat ziet t er weer gaaf uit.
Groetjes Margreet