Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Tangel Tilda

Ik heb vandaag een kaart voor jullie die ik gemaakt hebt met Tangel Tilda
uit de once upon a time collection.
Ingekleurd met distress ink.
(wheatered wood voor het jurkje)
Het papier wat ik heb gebruikt zijn de kleine velletjes van Magnolia.
De basis van de kaart is gestanst met een go kreate mal frilly # 7
Verschillende doo hickey's:
peacock feathers
flags
scalloped stitch
peony petals
peonies
simpel tag
verder nog versierd met papieren roosjes, frantage, parelkoord en snowtex


Ik wil jullie een fijne dag toewensen , bedankt voor de bezoekjes!
groetjes
Neline


11 opmerkingen:

Marga50 zei

Wauwwwwww toppertje Neline, wat een hele mooie kaart met velem ooie details..Wat heeft ze lang haaaaaaaaaar zeg, een hele leuke stempel is dat. Groetjes Marga.

Christina C. zei

SPECTACULAR creation, Neline! WOW!

verascrap zei

prachtige kaart Neline, en mooie papier.
groetjes, vera

esmee zei

een schitterende kaart

gré zei

wat een super mooi kaartje

groetjes gré

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje!
Rachel xx

Anita Meijer zei

Wat een beauty van een kaart Neline, ik vind hem prachtig, super.
Liefs van Anita

Yvonne zei

Schitterende kaart Neline!
liefs Yvonne

Barbara GR zei

What a gorgeous card!!!! Tilda is... awesome!!! Colouring is fabulous! Details... beoutiful!
Hugs
Barbara GR

Chantal zei

Ohhhh wat is dit toch een supergaaf kaartje Neline! Ik ben er helemaal weg van! Lieve groetjes, Chantal

Carolien zei

Wat een pracht exemplaar weinig kleuren maar zo mooi!!!!

Groetjes Carolien