Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Schouder en verbouwing

Hoi, hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij.
Ik zit op het moment een beetje in de lappenmand en in de verbouwing.
Het gaat nog steeds niet helemaal goed met mijn schouder en mag dus niet teveel doen.
Ook zijn we (lees mijn hussie) bezig met een verbouwing van de slaapkamers en kan dus niet bij mijn hobbykamer.
Ik laat jullie vandaag dus een wat oudere creatie zien die ik hier nog niet heb laten zien.
Af en toe ben ik aardig op de vintagestijl en daar is bovenstaande kaart ook eentje van.
Ik heb op deze kaart mallen van Joy Craft gebruikt en kijk HIER eens in de webwinkel voor de nieuwste mallen van Joy Craft.

Ik hoop volgende week weer met een hele nieuwe creatie langs te komen en dat ik ook weer een langer berichtje kan typen.

Wens jullie een heel fijn weekend bij de kachel BALEN.

Lieve groetjes
Tineke

8 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje

janieworkum zei

Prachtige kaart Tineke, let maar op dat je je schouder niet te veel belast.
En ja een verbouwing dat vind ik zelf altijd waardeloos , je bent \de weg kwijt in je huis overal troep.
Sterkte met je schouder en de verbouwing.
groetjes Janie

anncreatief zei

Schitterende creatie....top!
Liefs Anneke

Scraptastische hobby zei

Hoi Tineke je hebt een geweldig kaartje om te laten zien, balen met je schouder! sterkte ermee en ook met de verbouwing. Één troost buiten mis je ook niks.
Groetjes van Gerie

Frouwkje zei

Prachtige kaart Tineke!! Doe maar rustig aan met je schouder hoor!! Zoiets heeft altijd tijd nodig hé? Wel balen......
Succes met de verbouwing.
Liefs, Frouwkje

Anita Meijer zei

Wat supervervelend Tineke dat het nog steeds niet lekker gaat met je schouder, echt balen. Maar gelukkig heb je nog wel een kaartje om ons te laten zien en wat is die super de super. Ik vind het een beauty.
Liefs van Anita

Chantal zei

Meis, veel sterkte met je schouder en verbouwing... Ik hoop dat je schouder gauw beter zal gaan meis. Je kaart is wedeerom super!

Margreet zei

prachtige kaart Tineke en succes met de verbouwing he. En natuurlijk beterschap met je schouder meis. Het kan flink lang aan houden zo'n lastige schouder.