Pagina's

zondag 12 mei 2013

My vintage Sewing box

(klik op alle foto's voor een goede vergroting!)

Hallo allemaal,

Het is zondag en dat betekent dat ik weer wat mag showen aan jullie. Ik heb dit keer een naaibox gemaakt met het schitterende Pion-papier Alma's Sewing room. Afgelopen vrijdag heb ik samen met Margreet en Marga een freubeldagje gehad en Marga had deze leuke kistjes gevonden. Oorspronkelijk theedoos met allerlei vakjes als je de lange klep open doet, maar ik ga er leuke spulletjes qua naaigerei in stoppen. 


Ik heb mij even heerlijk uitgeleefd met allerlei klosjes, hangertjes, lint, kant, schaartjes en ga zo maar door! Jeetje wat kun je toch veel gebruiken in het thema van naaigerei zeg... Ik werd er helemaal enthousiast van hihihi. 


Ik heb Tailor Tilda van Turning Leaves Collection 2012 gemaskerd met het bureautje uit So Heavenly Travel and School collectie 2008. 

Daarna heb ik ook Tilda makes a Blueberry blanket uit Turning Leaves Collectie gemaskerd met de stoel uit dezelfde collectie.


Verder heb ik juist gewerkt met de prachtige vintage plaatjes en die heb bovenop de box gebruikt en ook allerlei teksten hiervan gebruikt. 


Mijn gebruikte materialen verder zijn: kledinghangertjes, cm-lint, vingerhoedjes, klosjes, lint, kant, ijzeren hoekjes en deze geverfd met bruin acrylverf, touw, bloemen Wild Orchid Craft.


De snijmallen die ik gebruikt heb, zijn die van Tim Holtz On the Edge schaar en de Paspop en klosje van Time Holtz.


Nogmaals: druk voorop de foto voor de vergroting om het nog beter te kunnen bekijken, maar juist omdat het een langwerpige box is, was het lastig om het anders op de foto te krijgen...

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en ik wens jullie allemaal nog een fijne Moederdag en anders een mooie zondag!

Lieve groetjes, Chantal

10 opmerkingen:

mia's kaarten zei

Hallo, ik vind hem geweldig al die leuke spulletjes erbij grandioos.
Een vraagje waar heb je dat cm lint vandaan.Groetjes Mia

Marieke zei

Wauw meis wat is ie mooiiiiiiiiiiii je hebt je zeker uitgeleefd hihihi maar weer top gemaakt!!!!

liefs van Marieke

Dili's Creaties zei

wauw wat is dat gaaffffff zeg

helemaal toppie


groetjes Dili

janieworkum zei

Wat heb je deze naaibox schitterend gemaakt. ik vind het een toppertje
groetjes Janie

Jolanda zei

WAUW, geweldig, super, schitterend ik blijf kijken wat is dit genieten.

Liefs van Jolanda

Carolien zei

wat prachtig zeg en wat een werk !!!

Groetjes Carolien

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Werkelijk prachtig Chantal, wat heb je daar een werk van gemaakt, heel, heel mooi!
Creatief liefs,

Mary

Marga50 zei

Wowwwwwwwww hij is super Chantal, precies zoals je het wilde hebben in de vintage stijl. Wat hadden we een gezellige dag hé. Een hele fijne dag, groetjes Marga.

Margreet zei

wauw meis hij is echt schitterend en wat was t weer n gezellige dag he.
Groetjes Margreet

LAURA KANT zei

Schitterend!!! WOWWW, daar ben je heel druk mee geweest, maar het resultaat is er dan ook naar!

Hugs, Laura