Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Love....

Hoi allemaal,

Hier weer een creatie van mij. Ik heb deze keer voor jullie een trouwzakje gemaakt. Mijn buurvrouw moest iets hebben waar ze geld in kon geven voor een bruiloft. Dus heb ik dit zakje gepimpt met een kaartje erin zodat ze dat kan geven en op het kaartje haar naam kan schrijven.

Ik heb hier voor de stempels couple en wedding rose arch uit de wedding collectie 2010 gebruikt.
Ik heb ze weer ingekleurd met copics E000,00,01,93 E44,43,42,30,Y23 R59,39,37 B0000 BG96,93,90 E74,71,70 W6,5,4,3,1,0,00
Het papier is van magnolia love sealing. Ik heb de vlaggetjes en de lettertjes van joy gebruikt. De swirl is van cheery lynn en de bloemen , bedels, en kant/lint zijn uit eigen voorraad. Ook nog een klein stukje van het magnolia hekje gebruikt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

6 opmerkingen:

Marieke zei

Daar kun je mee voor de dag komen, weer prachtig gemaakt Margreet!!!!

liefs van Marieke

hennie zei

Bijzonder mooi gemaakt Margreet, daarmee heb je wel toegang tot het feest.
Groetjes hennie.

Chantal zei

Het is weer supergaaf meis! Prachtig gedaan en al een cadeau op zich om te krijgen!

Scraptastische hobby zei

geweldig mooi trouwzakje! Daar kun je absoluut wel mee voor de dag komen!!
Groetjes van Gerie

janieworkum zei

Wat heb je dat zakje schitterend bewerkt. een toppertje
groetjes Janie

Juanita zei

Super mooi!!!!!! Liefs juanita