Pagina's

woensdag 29 mei 2013

Just Because

Hallo allemaal,
Zo hebben jullie nog even genoten van de 2 dagen mooi weer....helaas is het hier weer bewolkt....dus maar weer wachten op de volgende mooie dag !!

Het is in ieder geval weer tijd om een nieuwe kaart met jullie te delen !!
Het papier dat ik gebruikt heb is van  een paperpad van Authentique "remembrance", en het stempelafdrukje is van het Magnolia collectie "Once upon a time " en heet "Sweet pea tilda".
De volgende copic markers heb ik gebruikt: E00-E02-E42-E43-E44-YG91-YG93-YG95-YG97- V91-V93-V95-Woo-W0-W2-W4.
Het ovaal vorm van het afdrukje en de sier ovaal in paars zijn gemaakt met een spellbinder stans, de vlinders zijn van Unique en het bloementoef bestaat uit verschillende roosjes en een madeliefje bloem.

Zelf ben ik erg blij met deze kaart, ondanks dat ik het gisteren pas gemaakt heb...ook vindt ik dit zo'n schattige tilda eens heel wat anders...toch??
Bedankt voor het kijken en jullie reacties en tot de volgende keer.

Jullie hebben nog een paar dagen om met onze challenge mee te doen....voordat we met een nieuwe beginnen voor de maand Juni....dus doen jullie gezellig mee ??
 Groetjes, Vera

6 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart, prachtige kleur tinten
groetjes Janie

Ellen zei

Prachtige kaart!

Margreet zei

prachtig kaartje heb je gemaakt vera

Carolien zei

Wat een prachtige kaart zeg!!!! Je hebt prachtig papier gebruikt zeg!! En ja ons bij favo stans nou dan het bijna niet meer mis!!!hihihihi

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Vera
groetjes Corrie

Chantal zei

Ik vind je kaart werkelijk een bjoetie Vera!