Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Houten box

Hoi hoi,
Ook ik heb voor jullie mn houten theebox om te laten zien die ik afgelopen vrijdag samen met chantal en marga gepimpt heb.
Ik heb deze voor mijn schoonmoeder gemaakt en deze is echt heeeeel wat anders dan die prachtige naaibox van Chantal.

Ik heb het nieuwste maja papier ervoor gebruikt van de vintage spring serie.
De tilda long stocking en tilda with love heb ik ingekleurd met de copics: E000,00,01,R20 E43,42,Y23,E30 W1,0,00 BV 13,11,01,00,000,0000 YG97,95,93 R83,81,RV10
Op de bovenkant heb ik wat van de plaatjes uit het designpapier geknipt en erop geplakt. De meeste bloemen komen bij WOC vandaan maar een deel ervan zijn ook HIER te vinden.

 
 Er zijn ook prachtige elastische kantjes in de winkel van creashop duymelot te vinden. Ik heb bv ook wat wit elastisch kant rondom de bak gebruikt. Op de voorkant heb ik op de hoekjes een paar metalen hoekjes geplakt. De vlindertjes, parels en lint zijn uit eigen voorraad.

 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wil ook iedereen nog even bedanken die een reactie op mn vorige post hebben gereageerd.



13 opmerkingen:

Ghea zei

Wow wat is dit kistje beeldschoon geworden Margreet SUPERrrrr
Liefs ghea

Scraptastische hobby zei

Prachtig gepimpt theedoosje Margreet, dat is een heel mooi voorbeeld!
Groetjes van Gerie

janieworkum zei

Ook dit doosje vind ik beeldschoon geworden en super mooi bewerkt.
groetjes janie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Ook all zo'n mooie bo, wat een vrea bea's zijn jullie toch ook he? Prachtig hoor Margreet,

creatief liefs,

Mary

Chantal zei

Hij is werkelijk ook fantastisch meis! Heel anders weer dan die van mij en Marga, maar ooohhhhh zo ontzettend gaaf! Je schoonmoeder heeft maar mazzel met zo'n gave box! Prachtig gekleurd ook! xxx

Marieke zei

hij is prachtig meis!!!!

liefs Marieke

Neline zei

Geweldig!! Wat heb je die gaaf opgepimpt zeg!!! Heel erg mooi gedaan.
groetjes
Neline

verascrap zei

prachtig hoor Margreet, echt een beauty!!
groetjes, vera

Ellen zei

BEAUTIFUL!!
Liefs, Ellen

Corrie zei

Ohhh die van jou is ook al zo mooi!!!
Groetjes Corrie

marian zei

Hallo Margreet,
Heeeel anders maar daarom niet minder mooi.
Ik vind deze doos ook schitterend!!!
Groetjes van Marian.

LAURA KANT zei

Dat ziet er superrrr mooi uit, Margreet!

Hugs, Laura

Marga50 zei

Wauwwwwwwww Margreet, supermooie creatie heb je ervan gemaakt. Schitterend uitgevoerd met mooie details. Alle drie anders en toch zoooo mooi. Je schooonmoeder bof maar. Groetjes Marga.