Pagina's

woensdag 15 mei 2013

Hoek boekenlegger

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik wederom een boekenlegger om met jullie te delen, wat de thema is voor onze challenge van deze maand hier bij Duymelot. Deze keer heb ik een hoekboekenlegger gemaakt met het mooie papier van Maja design "Vintage Summer Basics",in de blauwe tinten!!
 

De vlinders, tag , tekst strookje komen allemaal uit de paperpad van Maja design.
Het sierkantje onderaan is gemaakt met een doohickey van Magnolia, en bovenin heb ik een witte hoekje gebruikt die ik had. Het Stempel/afdrukje is van Magnolia, uit de " Sweet Rainbow collectie" en heet" lying tilda".
Hopelijk heb ik jullie weer inspiratie gegeven om mee te doen met de challenge, dus ik ben benieuwd naar jullie inzendingen.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!
Groetjes, Vera

6 opmerkingen:

janieworkum zei

Prachtige boekenlegger, heel mooi bewerkt.
groetjes Janie

Chantal zei

Wauw meis, ook deze boekenlegger is fantastisch Vera!

Dili's Creaties zei

een gave boekenlegger zeg

groetjes Dili

Neline zei

Heel erg leuk geworden!
groetjes
Neline

Nathaly zei

Mignon ;-) I Like

Carolien zei

hij is prachtig en ook nog te gebruiken!!! hihihihi

Groetjes Carolien