Pagina's

woensdag 22 mei 2013

Hello

Hoi allemaal,
Op deze grijze woensdag heb ik een kaart om met jullie te delen, de vorm van deze kaart heb ik gemaakt met een Go kreate stans, en met het papier van het paperpad van Maja design "Vintage Summer Basics".De twee kleine labels ( links) heb ik uit een vel papier van deze pad geknipt. 
Het ovale vormen zijn gemaakt met een stans van Stampin Up , en het gras is van een stans van Joy !!

Het magnolia "Indian tilda" stempel komt uit de collectie van Once upon a time en ik heb de volgende copic markers gebruikt: E00-E02-E11-E13-E15-E17-E41-E42-E43-E44-E70-E71-E74.
De vlinders en takjes zijn van unique, de letter stickers van Authentique, en verder heb ik wat plakparels, roosjes , cherry blossom bloem en een hortensia bloem gebruikt om de kaart af te maken.

Ondanks dat ik deze tilda toch wel moeilijk vond..... om er een kaart mee te maken, ben ik toch blij met het resultaat. Wat vinden jullie ervan ??
In ieder geval bedankt voor het kijken en jullie reacties, tot de volgende keer !!
groetjes, Vera

6 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart vera
groetjes janie

esmee zei

een prachtig kaartje

Neline zei

Prachtige kaart Vera, dit is toch ook een hele erge leuke stempel:)
groetjes
Neline

Carolien zei

wat een schattig kaartje weer!!! Niet te zien hoor dat je hem lastig vond. Ze is goed gelukt hoor!!!

Christina C. zei

I adore this sweet Tilda....I think I need her!!!! She is so cute, colored and showcased magnificently!

Chantal zei

Wauw Vera, je hebt er een schitterende kaart van gemaakt. Ik heb ook moeite met deze stempel hoe ze precies staat,maar eenmaal ingekleurd zoals ik haar bij jou zie: is ze echt geweldig! Lieve groetjes, Chantal