Pagina's

zondag 26 mei 2013

Have a wonderful day - Tilda in Cotton dress


Hallo allemaal!

Fijne zondag gewenst aan iedereen! Terwijl jullie dit berichtje lezen (wellicht) sta ik Weimaraners te keuren op een veld ergens buiten... Ik hoop echt dat ik dan ook goed weer heb en niet tot mijn huid toe natgeregend ben... Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien en dit keer heb ik het in de shabby chic stijl gemaakt.

Het papier is van Pion - for Mother. Deze is echt wel een van mijn favoriete en heb ik al zo vaak bijgekocht bij Creashop Duymelot! De vlinders zijn van Studio Light en heb ik zelf ingekleurd met mijn copic markers. Verder weer veel Magnolia gebruikt, nl. de stempel Tilda in cotton dress (Once upon a time collectie), doohickey vintage box lacing coffee (little Easter collectie), doohickey so wrapped lovely (Sweet crazy love collectie). Ook heb ik Joy ribbelkarton gebruikt. Veertjes, bloemen van Wild Orchid Craft en Kort & Godt en Stampendous Fran-Tage heb ik de kaart verder mee versierd. Ook heb ik parellint en (plak)parels gebruikt. 


Mijn gebruikte copic nummers:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E35,33,53,51,50
Kroon: Y21, 23, blender 0
Jurk: N0, BV20, N1, BV31, 
Achtergrond: BV20, N0
Grond: N3, 1, 0

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en tot de volgende keer! Denken jullie nog aan onze mei-wedstrijd? Je hebt nog tot en met 31 mei om je boekenlegger deel te laten nemen! 

Lieve groetjes, Chantal

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Chantal, prachtig bewerkt.
groetjes Janie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Veel te mooi weer Chantal, wat een schatje......

Liefs,

Mary

hennie zei

Heel geslaagd Chantal en ja ik had een hele mooie dag gisteren. Lieve groetjes en een mooie week toegewenst, hennie.

Margreet zei

schitterend meis