Pagina's

donderdag 30 mei 2013


Hallo Allemaal

Vandaag geen kaart maar wel een leuk nieuw bericht van mij kant.

 
We zijn trots dat we zijn geselecteerd om als eerste in Nederland en zelfs Europa de Bestie's te mogen verkopen.

Sommigen van jullie zullen ze al wel herkennen, want ze zijn al wel als Digi's te koop in Amerika.
Maar nu komen ze dus in een goede Clear Rubber variant onze kant op.

We hebben 34 verschillende soorten stempels voor jullie geselecteerd en ook komen er 5 CD Roms met daarop digitale afbeeldingen, kleurvoorbeelden en designpapier.

Helaas duurt het nog wel even voordat ze hier zijn, we verwachten de stempels begin Juli binnen te hebben.
Dus als je ze wilt bestellen doe dit niet samen met andere artikelen, want dan duurt het nog een tijd voordat jullie die krijgen.

Nieuwsgierig geworden, neem snel een kijkje bij deze geweldige stempels.



Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

Marga50 zei

Dat zijn hele leuke stempels Astrid en super dat je dat als eerste mag verkopen. Ik ben benieuwd naar de rest van deze serie. Fijne avond, groetjes Marga.

Hanny zei

Ik heb de eer om in het Besties DT te zitten en heb dan ook al verschillende kaarten gemaakt. Ze zijn gewoon heel erg mooi.

Groetjes Hanny.

Diny Sprakel zei

Ik heb geen speciale positie in deze, maar vind ze geweldig om met Copics te kleuren, groet Diny

Ellen zei

Ik vind ze superleuk en ga er zeker wat kopen!
Liefs, Ellen

Marianne zei

Ik praat uit ervaring, ze zijn geweldig om in te kleuren. Zit in het DT-team van haar.
Liefs, Marianne

Tiets zei

wat geweldig leuk dat jullie de primeur hebben.. ze zijn geweldig leuk!
groetjes Tiets

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

YAMMIE YAMMIE!!!
;-)

Chantal zei

Ze zijn superssss Astrid!