Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

Delicious cupcake...

Hallo Allemaal,
Hier zoals jullie gewend zijn op dinsdag een creatie van mij.
Deze keer wil ik jullie graag mn mdf cupcake laten zien.
 

Het papier is van een oudere lijn van maja-creadiem. De tilda's zijn ook al wat ouder en heb deze natuurlijk weer ingekleurd met copics: E000,00,01,93,44,43,42,41, 34,31,30.27,25,23,21,77,74,71,70 R85,83,81 RV000,10 C3,B12,01,000 V95,93,91 BV34,31 C00,0,1 W00,0,1
De vlaggenlijn is gemaakt met de mallen van joy. De 2 recepten tekst stempels zijn van lotv.
De bloemen, bedels, deegroller, kant en lint zijn uit eigen voorraad. Bij de strik heb ik nog een doohickey swirl gebruikt en onderaan een hoek swirl ook van magnolia.
Op de achterkant/schoolbordkant van de cupcake heb ik nog een tilda geplakt en er hangt een schortje die ik met de marianne design mal heb gemaakt. Het schortje is van vilt en de lepel en spatel/garde zijn beiden van papier gemaakt.
 



 
 
Helaas krijg ik de foto's niet zo mooi als ik gehoopt had.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de cupcake vinden.
Ook wil ik jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mn vintagekaartje van afgelopen vrijdag.

6 opmerkingen:

Chantal zei

Wauuuuwwww Margreet, wat een topper meis! Hij is geweldig! Lieve groetjes, Chantal

sjanie zei

Wat een mooie cupcake heb je ervan gemaakt, Margreet.

Groetjes,
Sjanie

janieworkum zei

Wat een schitterende Cup Cake heb je gemaakt, super mooi
groetjes Janie

hennie zei

Wat een mooi stukje werk Margreet!
Groetjes hennie.

Marga50 zei

wowwwwww Margreet, wat een mooie creatie meis. Mooie papierlijn heb je gebruikt. Fijne avond, groetjes Marga.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Leuk Margreet, leuke details en super kleuren, prachtig!
Creatief liefs,

Mary