Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Boekenlegger

Hoi, hoi meiden,

Op deze lekkere zonnige dag mag ik jullie weer iets laten zien. Afgelopen woensdag is de nieuwe wedstrijd van start gegaan en de bedoeling is dat jullie een boekenlegger maken.
Bovenstaande is mijn voorbeeld voor de wedstrijd.

Ik heb hiervoor als basis een strook kraftkarton gebruikt en het plaatje wat ik heb gevonden op internet uitgeprint op linnenkarton.
Voor de rest heb ik de boekenlegger eenvoudig gehouden anders wordt het zo'n dikke prop tussen je boek.
Bovenin een gaatje gemaakt en daar een ringetje doorheen gedaan.
Aan dit ringetje diverse lintjes gehangen en kralen met onderaan een bedel.

Ik vond het een superleuke opdracht en hoop jullie ook en ben nu al benieuwd naar wat voor mooie boekenleggers jullie gaan maken.

Geniet van het mooie weer en tot de volgende keer!

Liefs Tineke

5 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig!

sjanie zei

Prachtige boekenlegger, Tineke.

Groetjes,
Sjanie

Juanita zei

Super!!!! Liefs juanita

Chantal zei

Het is een supermooie boekenlegger geworden Tineke! lieve knuf Chantal

hennie zei

Prachtig Tineke, je krijgt echt zin om een boek te pakken, of toch maar niet, ik ga wel knutselen.
Liefs hennie.