Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Boekenlegger

Hallo allemaal,
Zo vandaag een bijdrage van mij, wel een beetje aan de late kant deze keer.
Door wat vervelende omstandigheden had ik vandaag niet eerder tijd om wat te plaatsen, maar op de valreep wil ik mijn voorbeeld boekenlegger met jullie delen.
Hier bij Duymelot zijn we vandaag met een nieuwe challenge begonnen, een boekenlegger dus.
Het mag in elke vorm zijn, dus doen jullie gezellig mee??

Ik heb gekozen voor een ovale boekenlegger die ik gemaakt heb met een stans van stampin up, en het papier is van Authentique "Cherish".
Toen ik deze challenge bedacht, had ik gelijk in gedachten om deze schattige tilda erbij te gebruiken,wel zo toepasselijk toch??
Deze "editor tilda "van Magnolia komt uit de Turning leaves collectie van 2012, en ik heb de volgende copic markers gebruikt : E00-E02-E31-E33-E34-E42-E43-E44-RV0000-RV000-RV91-RV93-RV95-W00-W0-W1-W2-W3.
Verder was er niet veel ruimte, dus heb ik alleen nog een stukje creme kant, stickles, roze strikjes, creme organza lint, roosjes, hortensia bloemen, en een swirl van Prima marketing gebruikt.

Ik vond het heel leuk om dit te maken, en ben dan ook zeer benieuwd naar jullie inzendingen, bedankt voor het kijken en jullie reacties en tot de volgende keer !!
Groetjes, Vera

6 opmerkingen:

hennie zei

Prachtig Vera!
Groetjes hennie.

Corrie zei

Die is leuk zeg!!!
Groetjes Corrie

Muuske zei

Heel mooi.groetjes Margo.

ffenneke zei

Wat een leuk idee. Alleen ik vind eht wel moeilijk om het uit te werken. Ik gebruikt altijd teveel 3D materialen zoals bloemen en houten embelishment en dan past het niet meer zo goed in een boek. Maar ik zal een poging wagen.
liefs Fenneke

Carolien zei

Ohh wat is ie mooi Vera!!!! Het is een lastige opdracht maar ik ga er effe over denken. Maar dit is wel een mooie voorbeeld!!

Groetjes Carolien

Chantal zei

Wat een prachtige uitwerking Vera van je boekenlegger!!! Ik ben er gek van!