Pagina's

zondag 5 mei 2013

Bee Friends Allways



Goedemorgen allemaal!

Vandaag ben ik een heerlijk dagje met dochter, man en schoonouders naar Lineushof te Bennebroek... Mijn dochter heeft er zoooooveel zin in! Maar voordat ik vertrek, wil ik jullie nog een kaart laten zien....

Ik heb als eerste een Vlinder Easelkaart gemaakt. Daarna heb ik Honey Bee Tilda gemaskerd op de gieter van Magnolia en deze ingekleurd met weer de distress markers! Ik begin dit helemaal leuk te vinden hihi.


Ook heb ik weer de vlinderborderstans van Tim Holtz gebruikt om nog meer vleugels te creëren. Ook heb ik de Large butterfly van Magnolia op het labeltje onderop de easelkaart gebruikt.

Verder heb ik weer heerlijk zitten "kliederen" met Stampendous Frantage enamel shabby white wat ik rondom het afdrukje, maar ook op het ribbelkarton van Joy heb gebruikt. Ik heb de on the edge stans van Tim Holtz gebruikt voor de "ringbandrand". Op de vleugels van Tilda heb ik Stickles Stardust verwerkt. Verder heb ik wondgaas, kant, parels, bloemen van Wild Orchid Craft, vlinderbedeltje en lint gebruikt. Daarnaast natuurlijk nog de Go Kreate labeltjes en Loveswirl van Magnolia. Het tekstje rechtsonderaan is van Wild Rose Studio en er staat "Friends Allways". De vlaggenlijn is van Noor Design en ik vond het wel leuk om Bee te schrijven en daarna dus met de tekst Bee Friends Allways... Als laatste natuurlijk niet te vergeten het schitterende papier van Maja Design - Vintage spring gebruikt.


Mijn gebruikte distress markers zijn:
Huid: Tattered rose, vintage photo
Haar: Antique linen, Walnut stain
Bijenpakje: chipped saphire en dusty concord
Gieter: Wheatered wood en black soot
Bladeren: peeled paint
Bloemen en vlinder: mustard seed
Achtergrond: Tumbled glass

Ik wens jullie allemaal een mooie Bevrijdingsdag en tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Chantal

6 opmerkingen:

Marga50 zei

Goeiemorgen Chantal,wat een prachtige kaart heb je gemaakt en goed gemaskerd. Een hele fijne dag in Lineushof. Groetjes Marga.

Jolanda zei

Schitterend kaartje Chantal zoals altijd:)

Fijne dag vandaag en liefs van Jolanda

esmee zei

een schitterend kaartje

Neline zei

wat een geweldig mooie kaart weer Chantal!!! Echt weer een toppertje.
groetjes
Neline

hennie zei

Wat een plaatje Chantal.
Lieve groetjes hennie.

Cordine zei

het is weer een schitterend kaartje Chantal!
groetjes
cordine