Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Schouder


Hallo allemaal,

Normaal is deze dag mijn dag om jullie weer iets nieuws te laten zien. Nu heb ik 2 weken een ontsteking in mijn schouder gehad en was dus niet in staat om iets te freubelen.

Daarom wil jullie vandaag een "oud kaartje" laten zien, nog even voor Astrid die gisteren jarig was.

Vandaag mijn laatste werkdag gehad voor 2 weken, jawel ik heb vakantie en dus mooi de gelegenheid om jullie volgende week weer iets nieuws te kunnen laten zien.

Dus dames nog even een weekje geduld en dan kom ik weer met iets nieuws.

Lieve groetjes
Tineke

8 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Evengoed leuk dat je iets laat zien op het Duymelot blog, gelukkig gaat het weer wat beter met je schouder!
Groetjes van Gerie

anncreatief zei

Weet alles van ontstekingen had er zelf ook twee afgelopen weken , nu alleen nog in mijn heup,.. dus snap je maar al te goed. En een kaartje uit de oude doos zoals deze is ook geweldig!Beterschap en voorzichtig aan,
Lieve groet anneke

Ellen zei

Supermooi gedaan!
Liefs, Ellen

Chantal zei

Heel veel sterkte meis met het herstel van je schouder! Ik hoop dat het gauw geneest.... Ook al is het een ouder kaartje, ik kijk er nog met veel plezier naar! Supermooi meis! Lieve groetjes, Chantal

Anita Meijer zei

Wat is die weer prachtig je kaartje Tineke, helemaal super. Ik hoop dat je schouder snel weer helemaal de oude is zonder pijn.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Prachtige kaart. Doe maar wel rustig met je schouder zodat het wel goed kan genezen/.
groetjes janie

Carolien zei

wat een prachtige kaart zeg!!! En mooie kleuren zeg!! En sterkte met u schouder hopelijk is het gauw over zeker u nu vakantie heeft!!! Lekker hoor!!!

Groetjes Carolien

hennie zei

Dat ouwetje doet het nog goed Tineke!
Beterschap met je schouder, rust zal je goed doen.
Groetjes hennie.