Pagina's

woensdag 24 april 2013

For You

Hoi allemaal,
Deze week heb ik een kaart in een vierkante vorm voor jullie, deze kaart is gemaakt met een stans van Go kreate "frilly 2". De maten van deze stansen zijn zo, dat je er mooie kaarten van kan maken want de grootste is 14 x 14 cm.
Het ovaal is een stans van stampin up, en de sierrandjes rondom de ovaal zijn gemaakt met een stans van Crealies. Daar heb ik stukjes van ingeknipt zodat het rond de ovale vorm paste.
Het schattige "Tilda met corkscrews " komt uit de "once upon a time"collectie die onlangs is uitgebracht van Magnolia .

De volgende copic markers heb ik gebruikt:
Jurk: RV91-RV93-RV95
Kroon en sokken: RV0000-RV000-RV00
Haar: E42-E43-E44
Huid: E00-E02

Het tekst stempel is ook van Stampin Up, de plaatjes aan de rechterkant zijn van een scrapvel van maja Design uit de collectie van verleden jaar " Vintage summer basics", en het papier en de kleine vlinders komen uit de collectie van dit jaar " Vintage spring Basics".
Verder heb ik nog gebruikt: verbandgaas,roosjes en takjes van Unique.

Dat was mijn bijdrage voor deze week, zelf ben ik erg blij met deze kaart, en hoor dan ook graag wat jullie ervan vinden.

Groetjes, Vera

6 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart super mooi.
groetjes Janie

Neline zei

Prachtige kaart Vera!
groetjes
Neline

Margreet zei

wat n prachtige kaart heb je weer gemaakt Vera
Groetjes Margreet

Chantal zei

Wauw Vera, je kaart is werkelijk een bjoetie!

verascrap zei

Hoi Dames, bedank voor jullie reacties!!
groetjes, Vera

hennie zei

Geweldig Vera wat een lieftallig prinsesje op een verrassend leuk kaartje!
Groetjes hennie.