Pagina's

woensdag 26 september 2012

Hello

Hoi Allemaal,
Wat een herfstachtige weer is het toch buiten he, echt weer om binnen te blijven zitten en knutselen.
Dat heb ik dus gistermiddag weer gedaan....met deze resultaat!!
Deze keer geen kerstkaart maar een vrolijke en lieve kaart....toch??
Het papier dat ik gebruikt heb is van een My Minds Eye paperpad "Lavender", en het stempel/afdrukje is van Magnolia. Dit is een speciale stempel van Australie en heet "Tilda with her kookaburra", je kunt het hier vinden bij Astrid in de winkel.
Het is echt een schattige tilda, maar de kleuren van een kookaburra moest ik toch echt even opzoeken op internet!!
Ik heb de volgende copic nummers gebruikt: E00-E02-E30-E31-E33-E40-E41-E42-BG72-BG75-BG78-R81-R83-R85-Y21-Y23-Y26-Y38-YR68.
De leuke sierandjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons, en het ovaaltje achter de tilda is gemaakt met een spellbinder stans.
De letter stickers zijn van authenique,de vlinders van Unique, en verder heb ik bij de bloementoef gebruik gemaakt van roosjes-asters-en een leuke roze bloem.
Dat was mijn bijdrage van vandaag, binnenkort zie je een andere creatie die ik gemaakt heb voor de nieuwe challenge van Oktober.....daar moest ik gisteren ook nog mee beginnen....!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw!!
Groetjes, Vera

10 opmerkingen:

mariska zei

Wat een schitterende kaart is dit geworden. En wat een mooi papier heb je gebruikt. Super zeg!

Liefs mariska

Corrie zei

Ik vind je kaart weer prachtig gemaakt Vera,mooi gekleurd,leuke details,schitterende kaart
groetjes Corrie

Neline zei

Wat een prachtige kaart Vera! Mooi van kleur ook.
groetjes
Neline

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje en wat een mooie kleuren. Groetjes, Ankie

Christina C. zei

Absolutely SPECTACULAR....WOW, WOW, WOW!!!!!

verascrap zei

Hoi Iedereen,
Bedankt voor jullie ontzettend leuk reacties. Vond deze kleuren ook wel leuk en eens wat anders dan kerstkaaarten.
groetjes, vera

Anita Meijer zei

Ik vind je kaart helemaal super Vera. Een toppertje.
Groetjes van Anita

Joke zei

Wat een vrolijk kaartje.
groetjes Joke

Chantal zei

Helemaal prachtig gemaakt Cora en wat een vrolijke kleuren! Lieve groetjes, chantal

Margreet zei

wat n prachtig kaartje heb je weer gemaakt vera
Groetjes margreet