Pagina's

maandag 3 september 2012

Happy Birthday


Hoi, hoi allemaal,

Gisteren is de nieuwe wedstrijd weer begonnen en dit is mijn voorbeeldkaart geworden.
Wil je meedoen kijk dan even HIER voor de uitleg en voorwaarden.
De prijs is een cadeaubon van Creashop Duymelot.


Ik heb voor deze kaart gekozen voor zwart/wit en heb gebruik gemaakt van een creatable van Marianne Design.
Het plaatje heb ik afgelopen donderdag op de beurs in Zwolle gekocht en past er mooi bij LOL.

Voor de rest spreekt de easelcard voor zich denk ik dus wordt het dit keer een kort verhaaltje.
Kan nog wel vertellen dat het hier weer lekker zonnig is, jammer dat de werkweek weer is begonnen dus kan er helaas niet zo van genieten als ik zou willen.

Ik hoop dat jullie wat inspiratie uit mijn kaartje kunnen halen en dat jullie het ons heel moeilijk gaan maken om aan het eind van de maand een winnares uit te kiezen.

Lieve groetjes
Tineke

6 opmerkingen:

gré zei

wat een super kaart

groetjes gré

jolanda zei

prachtige kaart en erg stijlvol

Sandra zei

wat een mooie kaart
gr sandra

Rita zei

Wat een mooie kaart zo dat zwart met wit.Super. Groetjes Rita.

Joke zei

Leuk kaartje in zwart wit.
groetjes Joke

creacora zei

een Beauty in het zwart/wit heel sjiek Tineke !!

Groetjes Cora