Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Happy Birthday

Hallo Allemaal, Vandaag is het mijn beurt weer om wat aan jullie te laten zien. Er stond laatst in de ink een kaart die ze van een papieren zak had gemaakt en heb me zondag in mn hokkie terug getrokken en ben ermee aan de slag gegaan. De tilda is van de you are so special serie ik heb haar weer ingekleurd met mn copics. De tekst aan de binnenkant heb ik op de computer gemaakt en met een nestabilitie uitgestanst. De tekst op de kleine en grote label zijn stempels. De swirl is een magnolia doohickey. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Bedankt voor jullie leuke reactie op mn klok, ik vond het super leuk om ze te lezen.

7 opmerkingen:

gré zei

super leuk het kaartje

groetjes gré

creacora zei

O een geweldig leuke creatie !!

Groetjes Cora

Sandra zei

leuke kaart margreet
gr sandra

verascrap zei

Hoi Margreet,
een super kaart hoor, en een hele leuke idee zo'n kaart.
groetjes, vera

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Mooie details!!

Groetjes, Nellie

sjanie zei

Wat een mooie kaart, Margreet.

Groetjes,
Sjanie

Chantal zei

Ongelooflijk gaaf Margreet!!!! Sodeknetters, ik ga weer een broodje kroket eten hoor! Lieve groetjes, chantal