Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Viking Tilda

Vandaag wil ik jullie graag mijn voorbeeldkaart laten zien, die ik voor de TOMIC hebt gemaakt.

Ik heb Viking tilda uit de princes & princesses collection 2012.
Je vindt deze stempel hier
Ingekleurd met distress ink.

A gift from the heart en de sterren zijn uit de serie "you are so special collection"
De sterren vind je hier en zijn leuk afgeprijsd!!

Het papier is van My mind's Eye

de poststempels zijn van Eline's huis,
het vogeltje is van een creatable van Eline

Ik heb de scalloped tag gebruikt en de blaadjes zijn van de magnolia tree set.


Ik hoop dat jullie mijn bijdrage leuk vinden! Het is in ieder geval een zonnig kaartje geworden;)
Dat kunnen we wel gebruiken, zeker vandaag!!!
Het wordt een verplicht freubeldaagje met al die regen:):)

Bedankt voor jullie leuke reacties en gezellige bezoekjes!
Fijne dag vandaag,
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

Sandra zei

wat een superleuke creatie
gr sandra

Chantal zei

Ik vind je kaart fabelachtig mooi Neline! Vooral allle mooie details die ik heb mogen aanschouwen! Lieve groetjes, Chantal

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart vol mooie details. Je blijft er naar kijken en ziet telkens nieuwe dingetjes.
Groetjes Joke

Frouwkje zei

Het is net wat Joke zegt, je blijft er naar kijken. Hardstikke leuke kaart!!
Liefs, Frouwkje

www.boshobbyshop.nl zei

Heel erg mooi geworden!! :)

Groetjes, Anouk

Esther zei

Jeetje ik heb medelijden met je,verplicht freubelen vanwege de regen.haha
Je kaartje vindt ik echt heel erg leuk geworden.

Groetjes esther

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Mooi ingekleurd en mooi papier gebruik!!

Groetjes, Nellie

Corrie zei

Geweldig mooi kaartje en wat een leuke stempel is dat

groetjes Corrie

creacora zei

idd heerlijk freubelweer Neline , ik ga zo ook effe aan de keukentafel prutsen, jou gefreubel heeft weer een prachtig kaartje opgeleverd ! ik vind Tilda Top ook de glitters en de boom ,vogel allemaal super leuke details Toppie kaart dus weer !!!

Groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Neline,
ik had je kaart al bij tomic gezien, en die is super mooi!!
leuke kleuren en die tilda is mooi gedaan met dat glitter.
groetjes, vera

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Neline. Groetjes Marga.

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Heel erg mooie kaart Neline zo met dat geel, super!!

Groetjes,

Mary