Pagina's

woensdag 22 februari 2012

Sweet Wishes

Hallo allemaal, Vandaag heb ik een heel andere kleur kaart dan wat ik "normaal" maak.....namelijk een groene kaart. Maar bij deze tilda vond ik het passen want toen ik deze afdrukje/stempel zag dacht ik gelijk aan dit Maja Design papier van de Fika serie.Deze heeft namelijk ook allemaal appels erop staan, dus combineerd het mooi samen, vinden jullie niet?? Het tilda stempel is van de laatste Magnolia collectie "Sweet crazy Love" en heet "Tilda with arrow". Ik heb de volgende copic markers nrs. gebruikt: E00-E02-E11-E13-E15-E40-E41-E42-E43-E44-E50-E51-E53-W2-W3-W5-YG91-YG93-YG96-YG97. Het tekst stempel is van whiff of joy, en in het midden heb ik een mooi beige stuk kant gebruikt en normaal maak ik het netjes vast op het achterkant, maar deze keer heb ik het gewoon afgeknipt. De twee bloemen toefjes zijn gemaakt met roosjes en cherry blossom bloemen, samen met takjes die ik gemaakt heb met een pons van paperbunch. Dat was mijn bijdrage voor vandaag, bedankt voor het kijken en ik lees weer graag hoe jullie deze kaart vinden. Groetjes, Vera

13 opmerkingen:

creacora zei

Wow Super leuk deze kaart met Maja papier idd dit past prima bij het afdrukje ik vind hem Super leuk !!

Groetjes Cora

www.boshobbyshop.nl zei

Groene kaarten zie je inderdaad niet zo vaak, maar hij is heel erg mooi!

Groetjes, Anouk

roelie zei

heel mooi

en dit maja papier past er perfect bij met tilda en haar appeltje op haar hoofd

gr roelie S

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje,en dat achtergrondpapier hoort er helemaal bij.Groetjes joke

Corrie zei

Hij is helemaal toppie je kaart en ik vind de kleuren ook heel mooi Vera je hebt je best weer gedaan groetjes corrie

Cathy zei

Heel erg mooi zo in het groen, nooit bij stilgestaan dat dat kon. Ik vind het dp te gek.

Tineke zei

Wauw Vera ik vind hem gaaf hoor zo in het groen, normaal ook niet mijn kleur maar vind dit wel super!

Groetjes Tineke

Neline zei

Wat een leuke kaart weer! Mooi papier bij deze stempel gebruikt.
groetjes
Neline

Marga50 zei

Wat een schat van een kaart Vera. Groetjes Marga.

verascrap zei

Hoi Iedereen,
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn groene kaart.Super om te lezen!!
groetjes, vera

Anoniem zei

Prachtige kaart. Heel erg mooi dit papier met dit stempeltje erop.
Groetjes Joke

Joke zei

Heel leuk kaartje en ja het is niet mijn kleur maar het geheel het papier en zo met het stempeltje prachtig is die geworden.
liefs Joke

Margreet zei

o wat n leuke kaart vera, tja dat pepier he...... t blijft prachtig
Groetjes Margreet