Pagina's

maandag 16 januari 2012

My Sweet Friend!


Hallo allemaal,

Een beetje later dan jullie van mij gewend zijn dan toch nog mijn bijdrage voor het blog voor deze week!
Omdat ik met wat challenges mee wilde doen deze keer een kaartje met een digistempel van Mo Manning, en ze zijn zo superleuk (vind ik).

Ik heb hiervoor een witte kaart genomen en de vlinders met een embossingmal door de cuttlebug gehaald.
De rand aan de zijkant is met een Martha Stewart pons gedaan.
Voor de rest alleen wit lint en wat witte parels erop gedaan.


Hierboven weer een close-up van het afdrukje waarvoor ik de volgende kleurnummers van de copics heb gebruikt:
E00,E21,E35 en E40
R20,R21 en R22
C0 en C1

Zo dames dit was dan weer mijn bijdrage voor deze week, ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Groetjes Tineke

10 opmerkingen:

chrilvian zei

goed gelukt hoor
schitterend

creacora zei

o Ze is super leuk hoor Tineke in die veels te grote broek hihi een harstikke toppie kaart !!

Groetjes Cora

Sandra zei

lief kaartje hoor tineke
gr sandra

José zei

Mooie kaart hoor Tineke en wat een grappige stempel.
Groetjes van José

Joke zei

Leuke kaart geworden met een grappig stempeltje.
groetjes Joke

Nellie zei

Wat een mooi kaartje is het geworden en wat een schattig stempeltje!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

o die is leuk zeg tineke

groetjes Margreet

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden!

Groetjes Tineke

Cathy zei

Wat een superleuk kaartje!

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Tineke,

ja ik kom er nog weer achteraan huppelen, maar wilde je toch even laten weten dat ik het een schat van een kaartje vind,

groetjes,

Mary