Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

mijn wedstrijd bijdrage en een tasje

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie graag mijn bijdrage voor de wedstrijd laten zien. Het is een heel eenvoudig kaartje zonder te veel poespas erop. ALs ik eerlijk ben vind ik het een beetje te simpel, maar ik heb deze sketch gebruikt als voorbeeld voor een clubje waar ik beheerster ben.

Ik heb gekozen voor een tilda uit de nieuwste serie die je hier kan vinden. Het papier wat ik gebruikt heb is ook van de laatste serie van magnolia deze vind je hier
Tilda is ingekleurd met copics E44,43,42,93,51,50 R89,85,83,81 BG75,72,11,99,96,93
het kant en de roosjes zijn uit eigen voorraad. De tekst is een stempel van nicole verkooijen die je ook in de webwinkel kan vinden

Verder heb ik ook nog een tasje gemaakt, jullie zullen misschien wel denken: He, dat komt me bekend voor. Nou dat kan kloppen want net zo'n tasje is ook het voorbeeld van onze gast designer Chantal.
Chantal is tussen kerst en oud en nieuw n dagje bij mij thuis geweest. Wij runnen samen met nog n paar meiden een magnolia club en ze kwam samen met nog 1 van de meiden n dagje bij me thuis om te freubelen. Het was super gezellig en Chantal had dit tasje als soort van workshopje voor ons mee genomen. Ik had ook nog nooit een shaker kaart gemaakt, maar nu eindelijk dus wel.

We hebben de tilda with wrapped heart gebruikt. Tilda is met copics ingekleurd E21,23,25,51,50 R20,27,37,17 G21,82,24 B21,23,24
Het papier is van maja design

Bedankt nog allemaal voor al de leuke reacties op mn tag van vorige week.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart en het tasje vinden.

9 opmerkingen:

Christina C. zei

Amazing gift bag....love this gorgeous Tilda and all the fabulous details and papers!
Your card is also very lovely. Fabulous!

LottesCards zei

Het kaartje zou voor mij ook te rustig zijn, maar evengoed wel heel erg mooi.
Dat tasje is echt super!!!

Liefs Lotte

femmoltje zei

wat een schatje die tilda
en mooi tasje leuk om cadeau te geven..
ziet er goed uit..

Nellie zei

Zowel het kaartje als het tasje zijn schitterend!!

Groetjes, Nellie

creacora zei

hOI hoi geweldig hoor zowel het kaartje als het tasje Super gedaan en zo leuk om te doen he die shakerkaart !

Groetjes Cora

Marga50 zei

Dit tasje ziet er wel zooooo leuk uit. Groetjes Marga.

Tineke zei

Ik vind ze allebei helemaal super meid!

Groetjes Tineke

Chantal zei

Ohhhh Margreet, wat geweldige creaties zeg!!! Ja, het was superleuk hè om die workshop zo met 3-en te doen! Dat smaakt naar meer hoor! Lieve groetjes, Chantal

Cathy zei

Heel erg mooi!!! Allebei!!!