Pagina's

vrijdag 23 december 2011

Laatste kerstkaartje van 2011

Hoi allemaal
Ook voor mij het laatste kerstkaartje voor 2011 .
En die is verstuurd en waarschijnlijk vandaag aangekomen in Raalte Bij Astrid en Kees van
Duymelot .
Ik heb gebruikt voor deze kaart ...   Maja Design papier
Creatable Kerstroos , De kerstblaadjes, dat  is een pons van Nellie Snellen .
achter de ronding heb ik een Doiley gebruikt .
Verder een Magnolia uit de Sweet Christmas Dreams Collectie .  en ik heb haar ingekleurd met Distress inkt
met de kleuren Chipped shapire - en weathered wood.) jurk , sokjes '
Het haar met Walnut stain
En het gezicht met vintage photo - tattered rose .
De kerstboom heb ik van vorig jaar ) Creatable  van Marianne Design'
De blauwe stipjes heb ik gemaakt met de  blauwe Viva Decor Perlen pen .
en de tekst is van Nicole Verkooijen die vind je hier.

Nou dit was weer mijn bijdrage voor deze week ,
Wil ik jullie allemaal nog hele fijne feestdagen toewensen !!!
en graag tot de volgende keer !!

Groetjes Cora

8 opmerkingen:

roelie zei

een mooi laaste kaartje heb je gemaakt

heel leuk zo die kerst boom er bij

gr roelie S

Ellen zei

Heel mooi gemaakt hoor je laatste kaartje. Zeer fijntjes.
Ook hele fijne dagen gewenst en alle goeds voor 2012.

Groetjes, Ellen

Tineke zei

Superleuke laatste kerstkaart heb je gemaakt Cora, jij ook hele fijne kerstdagen!

Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Wat een mooike weer Cora, schitterend.
Fijne feestdagen
gr. Liesbeth

Unknown zei

Hoi Cora, prachtig mooi kaartje! Lieve kleuren ook! Groetjes, Frea

martina's kaartjes zei

wat een plaatje ! heel erg mooi ! prachtige kleuren
nog fijne feesten,
grtjs, martina
x

verascrap zei

Hoi Cora,
Leuke kaart heb je gemaakt, jij ook fijne feestdagen!!
Groetjes, vera

Cathy zei

Ik vind het een heel erg mooi kerstkaartje!!!