Pagina's

donderdag 15 december 2011

De nieuwe serie "magnolia sweet crazy love collection" is te bestellen!!!

En wat zijn de stempels weer leuk!

Ik heb Tilda sending love letter gebruikt uit deze serie.

Ingekleurd met distress ink.
Voor het jurkje heb ik seedles preserves en black soot gebruikt.
Voor de envelop tea dye
Voor het haar heb ik antique linen, vintage photo en walnut stain gebruikt.

Het hart achter de bloementoef is de stempel "sweet heart" uit deze serie en bewerkt met embossingspoeder.

Verschillende roze magnoliapapier heb ik gebruikt, uit verschillende series.

De volgende doohickey's": tilda doily, rose leaf, vintage tag, heart swirl en poinsettia.

Neem gauw een kijkje bij de nieuwe stempels, Astrid geeft een leuke pre-order korting op de stempels!

(helaas kan ik geen link plaatsen, bij bericht plaatsen staat er bij mij alleen nog maar foto en spellingscontrole in de balk bovenin...heel lastig, ik hoop dat het snel over is;))

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest en bedankt voor jullie berichtjes.

Doe nog gezellig mee met de wedstrijd!!

Allemaal een fijne dag verder,
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een lieffie. Groetjes, Ankie

Tineke zei

Wat is ie weer supergaaf Neline, echt schitterende details en mooi papier heb je gebruikt, alles past mooi bijelkaar.
Zal ik even de link voor je plaatsen (je bedoelt toch naar de stempels)

Groetjes Tineke

Neline zei

Bedankt Tineke!!!

Sandra zei

Wauw zeg heel erg gaaf en super ingekleurd!!! De nieuwe stempels zijn idd echt weer te leuk!!
Groetjes Sandra

Sandra zei

mooie kaart hoor neline
gr sandra

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, super mooi die kleurtjes en mooi ingekleurd.
De nieuwe serie is weer erg leuk !!
Groetjes, vera

creacora zei

O Deze is Geweldig mooie kleuren en de doohickies die zijn ook zo leuk !!
ook je kleurwerk is Top een geweldig mooi kaart Dus ! en de nieuwe stempels jammie jammie te leuk !

Groetjes Cora

Samantha zei

Heel erg mooi. Vooral de kleurtjes ben ik weg van :)

roelie zei

O wauw zeg wat een prachtig kaartje is dit

de kleurtjes heel erg mooi en deze magnolia een favoriet van mij dus die ga ik nog wel bestellen

gr roelie S

Annemarie en Merit zei

't is een schatje.

gr annemarie en merit

Cathy zei

wat een schatje en wat een prachtig kaartje!!!!

Margreet zei

wat n bjoetie heb je weer gemaakt neline, en ook zo'n schattig stempeltje heb je gebruikt. Leuk zijn die nieuwe weer he.