Pagina's

vrijdag 18 november 2011

Winter Wishes

Goedemorgen allemaal

Alweer vrijdag , de tijd vliegt dames het is zo kerst en de kerstkaartjes zijn bij mij
nog lang niet klaar .
Dus vandaag weer een kerst-tafereeltje.
Ik heb eens Edwin gebruikt die zie je niet zo vaak langs komen en de andere dames die vond
ik er prima bij passen .
Het is een trapjeskaart dat blijft vind ik, altijd een leuk modelletje .
en ik heb alle magnolia`s uit de Sweet Christmas Dreams Collectie `weer eens gekleurd met de Copic Markers .

De tekst is van Nicole Verkooijen  ( uit het kerst serie) die vind je hier
En ik heb verschillende Doohickies gebruikt die vind je hier ,  zit degene die je zoekt er niet bij
kun je altijd Astrid even mailen .
Het papier komt uit een blok en heb ik op de beurs gekocht .
Op de mutsjes en jurkje heb ik Liquid Appligue gebruikt . en verder nog wat witte pareltjes .
Nou dit was ie weer voor vandaag ,
Bedank voor het kijken en nog leuker als je een reactie achterlaat ,
Denken jullie aan de wedstrijd er kunnen er nog veel meer bij !


Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer !!!
Groetjes Cora

13 opmerkingen:

Tineke zei

Wauw Cora je hebt er weer een schitterend tafereeltje van gemaakt, toppie hoor!

Jij ook een heel fijn weekend
Groetjes Tineke

Frosien zei

Wat een leuk tafereeltje, mooi gemaakt hoor. Groetjes frosien

Frouwkje zei

Hoi Cora,
Wat een ontzettend leuk tafereeltje!!
Prachtig!!!
Liefs, Frouwkje

gré zei

een heel erg leuk tafereel

groetjes gré

Neline zei

wowww.. wat een prachtig tafereel heb je gemaakt! Heel mooi en leuk gedaan.
Jij ook een heel fijn weekend
groetjes
Neline

Helen zei

wat een leuk tafereeltje!

Maris zei

heeeelll erg leuk xx

Sandra zei

leuk hoor cora
ziet er goed uit
gr sandra

Christina C. zei

OMG, this is absolutely PHENOMENAL.....LOVE your gorgeous creation with Edwin and the two Tildas! The papers and all the fabulous details are perfect for this adorable trio!

verascrap zei

Hoi Cora,
wat een prachtige kaart zeg...echt super gedaan en mooi ingekleurd, leuk zo samen met een edwin.
groetjes, vera

Nellie zei

Dat ziet er echt super gaaf uit!!

Groetjes, Nellie

Cathy zei

Heel erg mooi!

creacora zei

dank jullie !

xx Cora